STOP ZABÍJENÍ TULENŮ

17.09.2011 22:52

!!!STOP zabíjení tuleňů!!!

7. července 2008 v 8:48 |  Řetězáky
Tento článek jsem našla na jednom blogu a zaujal mě na tolik že jsem si ho prostě musela dát na blog... CLICK NA CELÝ ČLÁNEK

Pomož jim i ty!!! Je to snadné...stačí když si dáš tenhle článek na blog.

tuleň

This is alternative content.
Norsko zavádí novou podobu turismu,při které jsou k smrti ubíjené mláďata
tuleňů,Canada nás zabíjí taky.
tuleň
Je toto sport....??
tuleň
Je toto sportovec..???
tuleň
Prohrál jsem svůj život.
tuleň
Proč??
tuleň
Jen vy jste naší nadějí!!!
tuleň
Prosim zastavte to!!!!Nemůžete být lhostejní k takovému barbarství!!
Pomozte nám plosiiiiim.
tuleň
Neotáčejte se k této výzvě zády prosim..
nemůžeme se bránit! Nemáme zbraně.
tuleň
Vím že je to pro vás bolestivé, ale nás to bolí víc!!!!!Nemáme vůbec žádnou
obranu...zabijí nás i v tomto momentě.
tuleň
Proč mají právo nás zabíjet??
tuleň
Potřebujeme tvou účast....
tuleň
Hrozně se bojíme dalšiho dne....
tuleň
Nezůstavejte lhostejní, svědek který nehovoří je tichým komplicem!!
tuleň
Pomozte nám..
tuleň
Máme taky své rodiny!
tuleň
Prosiim nenechávejte mě tady samotného.
tuleň
Prosím pomož i ty